Pages

Tuesday 1 July 2014

I Love Schoreditch!! part 1 :)

Shorditch...Generalnie można powiedzieć, ze panuje tu chaos… niby bajzel , bo nic nie pasuje do siebie, bardzo dużo restauracji z curry za którą, osobiście nie przepadam ale każdy lubi to co lubi :) za to na każdym rogu widać i czuć charyzmę i piękno tego miejsca, trochę zaniedbane budynki ale to taki artystyczny nieład! :) Wszystko razem tworzy swojego rodzaju doskonałość. Zewnętrzny bałagan ale spokój ducha. Tutaj w ogóle czuje się jak poza Anglią , wszędzie artyści, ciekawe osobowości, uśmiech… wiadomo każdy wykreowany na swój sposób ale nie robiłam zdjęć bo byłam sama i się troszkę obawiałam bo to nie wiadomo hehe.

Jak ktoś się wybiera na wycieczkę do Londynu polecam odwiedzić Schoreditch!! Post jest podzielony na 2 części bo zdjęć mam bardzo dużo a w następnym napiszę o Banksy więc zapraszam bo będzie ciekawe. Miłego oglądania i dnia. Pyk!!








***













Byłam tam pierwszy raz ale z pewnością wrócę. Niesamowite sklepy vintage , których nie spotkasz w innej części Londynu. Jest ich tak dużo a różnorodność stylów tak ogromna , że można tu spokojnie spędzić cały dzień.









Na każdym kroku można się spotkać, z graffiti - pięknymi , doskonałymi, śmiesznymi jak i dziwnymi. Niektóre wzbudzają zachwyt bo są po prostu piękne inne bo mają zawarty przekaz. Każdy w sumie ma inny punkt widzenia i interpretacje. za każdym razem inny ale schodzi do jednego tematu szczęście i nieszczęście na świecie. Niektóre aż krzyczą do Ciebie - obudź się, przejrzyj na oczy popatrz co się dzieje, nawoływanie aby przypomnieć ludziom zapomniane wartości, priorytety…że to pieniądze czy sława rządzą…a tak na prawdę to powinniśmy doceniać najmniejszy szczegół , małą radość, mały sukces z każdego dnia bo to jest tak na prawdę droga do szczęścia.








Na ścianach widać dużo bólu, załamania , płaczu… życie artysty… romantyzm oraz dramat przemawia przez każdego z nich co widać na ich pracach, które są szczere. Jedne piękne , kolorowe , inne mroczne, jednak każde z nich ma swoja duszę i opowiada jakąś historie. Ja osobiście jestem zachwycona tym miejscem i myślę, ze mogłabym się wkomponować w ten cały chaos.






























Lots of Love Kora xxx

8 comments:



  1. nigdy tam nie byłam, ale po prostu ta grafika miejska mnie powalila! genialnie nadaje miastu klimat i oryginaloność, ładnie ci wyszły zdjecia więc mam nadzieję, że nie będziesz mi miała za złe, że wezmę kilka do inspiracji... ? :)

    fashionable-sophie.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hen miejsce jest piękne ;) zdjećia możesz udostępnić o ile pod każdym dasz zródło ;)) czyli link. Miłego dnia

      Delete
  2. Bardzo ładna ta grafika :)
    Może wspólna obserwacja ? CLICK odp u mnie ,ja na pewno sie odwdzięczę :)

    ReplyDelete
  3. zapraszam na następny post , będzie wiecej ale troszkę
    z innej strony ;))

    ReplyDelete
  4. Na początku myślałem że ta druga selfie zrobiona do lustra na skrzyżowaniu xD Nagle pokapowałem że toi lustro specjalnie postawione tam specjalnie po to aby ludzie mogli sobie robić zdjęcia z tym artem... Genialny pomysł, brawa dla artysty xD
    Podobają mi sie twoje okulary xD
    ps. Pożyczę sobie cytat :" God hates people who hate people." Trafiło do mnie to zdanie :D:D

    ReplyDelete
    Replies
    1. miejsce jest na prawdę genialne jak będziesz w londynie to chętnie tam z Tobą pojadę :)

      Delete